Girişim Kampüsü’nün dördüncü konuğu sanal markette önemli başarılara imza atan adepo.com’un Genel Müdür Yardımcısı Barış Akyelli oldu…
 
Girişim Kampüsü’nün dördüncü konuğu sanal markette önemli başarılara imza atan adepo.com’un Genel Müdür Yardımcısı Barış Akyelli  oldu… Toptan satış yapan şirketleri Aytaş ve Tespo’nun, müşterilerini rahatsız etmeden, istenmeyen bir rekabet ortamı yaratmadan perakende sektörüne girme amacından doğan adepofikri’ni anlatan Genel Müdür Yardımcısı Barış Akyelli, “DOTCOM” başlıklı konuşmasında e-ticareti anlattı.
 Akyelli,  fısıltı gazetesi tanıtımıyla başlayan adepo.com’un kaliteli, ucuz, zamanında teslimat gibi kıstaslara öncelik tanıyarak, 10 yıl gibi bir zamanda önemli şirketler arasına girmeyi başardığını vurguladı. Elektronik ticaretin önemine değinen, tekstilde bu alanda önemli bir patlamanın gerçekleştiğini ancak tüketicinin internet üzerinden gıda alışverişine henüz tam anlamıyla güvenmediğini belirten Akyelli, “Tüketici, e ticarette kredi kartını çok zor kullanıyor. Artık bu önyargı yavaş yavaş yıkılmaya başladı. Bizim e ticaretimizi kullananlar, küçük zaman dilimleri içinde, en az 20 TL’li alışverişlerle, malını zamanında ve kapıda kredi kartı ya da nakit ödemesiyle teslim alabiliyor. Yakında bu alanda bir tüketim patlaması olacağına inanıyoruz. Siz de bu alanda girişimcilik çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz” dedi.

 

 
barisakyelli02
barisakyelli01